Followers

Powered By Blogger

Saturday, February 12, 2011

keliru la!btol ka x?

untuk apa student skunk ni blajar??
untuk lulus peperiksaan ja ka?
sama atau x dengan tok nenek kta balajar dlu.
adakah kita belajar untuk pandai atai lulus peperiksaan
supaya sng nnti ada sijil,diploma o degree nnti mudah dapat keja.
tp x terpikir ka.sijil yang kita dapat 2 untuk apa?
berkualiti ka?
renung2kan la.
aku sendiri pon x tau pasai pa aku belajar.yang aku tau nk lulus.
x paham dlm klas time lecture mengajar o apa pon.lantak p la.
jnji nnti kat final aku wat la 'toyol' leh meniru.
agak2 toyol x jadi mmbar ada.tiru ja la.yang penting lulus.
aku rasa kan kita skrang ni terikot sgt dengan budaya kita.asal dok u
orang pandai tp tau dak apa bdk u tau..
silap2 penoreh getah lagi tinggi mindset dia kan.
hmmmm...aku pon xtau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...