Followers

Powered By Blogger

Thursday, March 10, 2011

ampa suka yang mcm mana??sembang tipu ataupun sembng serius???


hehehehehehhehe...
suka la noh lau leh sembng kan..
tp macam mana sembng yang ampa semua suka???

bagi pendapat aku la kan.
kita kena pandai membezakan mana satu yang terbaik la.
kena bagi masa yang sesuai untuk cakap benda yang patut and yang x patut..


hehe..
ok camni..
lau aku.aku suka sembang merapu.hehe.
bukan sembang merapu sampai menipu orang dan wat orang x percaya
kita..so kena sesuai kan diri k.
hehe
aku suka sembang tipu dalam istilah len goreng ja orang 2.
biar hangit..haha
sebab lau sembng tipu ni leh panjang2kan cita.
pastu xda la dalam tekanan kan...
mesti gelak2 n fun kan.hehehehehehe
aku suka la weyh.
happy go lucky.

tapi jangan lak time kawan tu ngah sedey ang dok p wat lawak men lak
ngn dia.xpasai2 kena penerajang..
aku x mau bertanggungjawab,heheheh
kan2..selamat mencoba.

tapi kita perlu juga amik serius dalam percakapan
sebab bila benda penting kita haruslah amik penting gak.haha
bukan wat layan ja..
terima seadanya..
aku rasa benda ni penting la..
supaya x da orang salah paham n pandai bezakan keadaan,
so jgn la nk men2 lau lecture dok mengajar.
apa la dok merepek ni aku pon xtau,
yang tau tau la
yang xpham coba pahamkan.hehehe




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...