Followers

Powered By Blogger

Monday, March 14, 2011

emm!! menghaylkan bagos atau tidak???

emm...
satu perbincangan sikit?
em awt remaja skrang suka berkhayal dengan mengambil dadah
untuk bergembira?
mengapa?
mungkin sebab mereka berfikiran ala2 barat.
asal ada barang pala penuh baru layan kan.
bru nk best.bru fun kan..
klu cm2 seks kena bebas gak la.
aduhai..ni mesti tok imam blakang umah aku x suka bab2 ni
ghuhuhuhuh
bagaiman??
aku rasa lau jadi camni, mesti setan bergumbira teramat sangat,.
mestilah otak dah x btol..fikiran dah celaru, senang la keja dpa nk menyesatkan orang.

tp klu dadah ni xda
macam mana perubatan nk dijalankan.
lau xda dadah mungkin nk aubati penyakit susah skit kan
so x leh la nk banteras habis habisan
tp dari mana dpa dapat sumber ni?
cmna dpa leh wat?>
aiyooo
susah sungguh...
aku pon xtau..

aku ada dapat sumber menyatakan kita hidup penuh dengan racun dalam badan
so kita kena amik langkah2 berjaga-jaga la kan
amik vitamin yang content dalam dia da drug skit
adus..cmna ni.

aku xpaham la..
penin2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...