Followers

Powered By Blogger

Sunday, March 20, 2011

manusia tetap manusia!!!!!

huhuhu...
aku rasa la..
melalui pengalaman hidup aku selama beberapa tahun ni.
aku dapati aku dah banyak jumpa orang.
banyak jumpa macam2 perangai manusia..

on that time, i think too much people decscribe people..
ahahahahah

so, i think i want to do it so.
hahaha so broken english,,
wahwahwah..

1. manusia yang akan wat diri nya perfect sangat la banyak
manusia ni akan pura2 dia lah terbaik dan xdak orang akan tandingi
huhuhu
bajet bgos...tapi ada yang btol2 bgos aku salute maaaa..
yang jadi masalah.yang dok rasa bgos 2 la..
aku xpaham awat depa nk wat cm2..

2. orang igat dirinya dah cukup ilmu didada.sehingga kedekut tros ilmu dia..
aku xtau pasai jadi cam2..
aku xpasti sangat.mungkin dia sibuk,mungkin dia x mau orang lebih dari dia kot.
nevermind.i dont think so.
huhuhu

3.orang yang nak semua orang ikot pala dia.
wah!banyak cantik.xsuka la...jenis ni kena rejam k gak kan..
huhuh
banyak sangat kerenah..nk buat cm diri dia ni terbaik dan paling baik didunia..
fuck la...

4 dan seterusnya..nnti aku cita len la noh,
mals nk tulis meyh.. k
c ya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...