Followers

Monday, March 21, 2011

teman teman ku


banyak dari teman teman ku - marjinal..
banyak maksudnya 2...
aku rasa btol gak la...


tapi aku post ni bukan pasal lagu tu..
aku saja nk amik port skit pasal manusia yang selalu berada disekeliling aku.
bagi aku memahami manusia sekeliling bagos dalam perhubngan dalam kawan2.

aku banyak belajar dari depa.thnks alot.
selalunya kita kena kawal emosi kita untuk belajar menerima tingkah laku manusia.
ada sesetengah mmg x suka kawan ramai.alasan dia, macam mana dia nk layan banyak kerenah.
tapi aku suka dan x pandai nk menerima lawakan kawan2.sebab 2 la emosi x tentu hala.

kadang-kadang kawan mmg penting dalam kehidupan kita.
xkira la apa orang nk cakap.kawan makan kawan,mm
kawan tikam belakang.,mungkin ada sebab dia wat cm2..
try pikir balik apa kita dah wat..mungkin kita pon da salah kan..lagipon kita ni selalu bajet bagos.bukan kita aku la tu..
aku kadang2 suka menunjuk2 barang yang x berapa nk load sangat..bajet kaya...
cam 2 ada gak kawan ni kan...btol x?

padahal orang len dah pkai lama dah...sebelom dia ada orang len dah ada....
tapi besa la nak up..
hehehehe
aku x la bagos....cm2 pon aku da gak kan...
x bgos sgt kata kat orang,....kadang2 melawak lebih2 kawan xleh tahan,...mula la nk tumbuk.
langkah terbaik belah la dari situ lau dah sakit ati...lau x belah jadi cm2 la...
aku sebenarnya x berapa pandai sangat nk berkawan ni..
tapi perasaan nk tu ada..so kwan la ramai..

macam2 kawan...
yang penting kawan tetap kawan..btol x?

ada sesetengah yang amik marka(awek) sebagai kawan dia..
xmau nk kawan ngn orang len dah...
awat igat awek dia 2 nk tanam dia nnti bila mati...juz p teriak (nangis)
tepi kubur boleh la kan...

aku rasa la kan...persahabatan mmg penting..
aku banyak belajar dari kawan2..
tima kasih termat sangat kat kawan2 aku...
aku sayang ampa.,..!!!!!!!!!11
hahahhahhah...


tapi ada satu situasi masalah aku ni..
aku sayang dia..dia ni kawan pompuan..hahaha..
aku teringin nk wat dia jadi awek aku..
aku nk dia sayang aku,,nak dia cinta aku..
tapi aku style pandai sama nk bercinta..
aku nk wat cmna?
aku nk soh wat pa?
apa patut aku wat?
apa perlu aku wat?
aku nk tau dia rasa pa kawan ngn aku?
aku nk tau camna prasaan dia kat aku?
aku nk tau dia sayang aku ka x?
aku nk tau dia suka aku ka x?
lau aku tya dia lari ... dia x mo jawab..so apa patut aku wat..?????????????????

help plz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...