Followers

Powered By Blogger

Tuesday, March 1, 2011

apa akui dapat kat sini...

aku sebelum ni mmg la seorang budak yang kurang pandai.
buas skit.suka men2 xsuka belajar,sangat benci dengan peraturan
sgt meluat dengan kehidupan cinta suck la..
tp bila umur meningkat tua skit aku dah dapat tau pasaipa dia jadi cmni..
pasai pa dlu mak aku selalu suruh aku g sekolah belajar
mmg zaman sekarang ni tak dak pelajaran tak boleh nk buat pa.
pelajaran penting ..
tak kira la klu seseorang tu nk jadi pencuri pon mestilah ada pelajaran
aku bukan nk mengajar orang mencuri tapi
aku nk tekan kan disini bahwa klu x dak pelajaran maka life itu selalu ditindas
kembali ke masalah pencuri yang x dak pelajaran, semestinya dia akan jadi buttler o jadi orang suruhan yang paling hina ..ha la mana taknya.klu dia ada SPM mesti dia ada kemahiran sikit
so dia leh la pikir lebih dari tu kan..
nk jadi pencuri ni mestilah jadi orang yang hebat sebab lau bodo mestilah senang kantoi
n senang ditangkap.hehehe
pelajaran mmg penting..
ok apa aku dapat dari life aku sampai umur aku 20 tahun dah ni.
aku tau apa itu erti hidup
aku rasa lau aku x hidup susah macam sekarang aku xtau apa mean bg hidup.
untuk apa aku hidup
untuk apa aku belajar..
kehidupan susah aku mmg mengajar aku semua ni
aku tau banyak dari semua ni
aku bersyukur sangat


kalau aku x hidup sosial life yang tnggi cmni
mungkin aku senang diperbodohkan oleh orang
aku bergaul dengan mcam2 orang
aku pernah masuk kedalam kawan2 yang bermaslah ketika sekolah dlu
aku pernah juga hidup dalam kesengsaraan
aku pernah alami masalah besar tp aku mmg akui aku cepat gelabah
n wat aku x tenang
aku mudah cemas.
aku mudah sengsara
byk la aku nk cita
tp menurut orang lau semua cita kat orang xnma rahsia la 2
so aku x mau nk cita lebih2
lau nk tau mai la kawan ngn aku

tp aku da seorang kawan pompuan buat aku jadi x tentu arah
wat aku gila bayang,
wat aku rasa idup aku x bermakna tanpa dia
tp aku masih ada kawan2 kan
itu irg cakap kat aku
tp aku x rasa cm2
mmg cinta dia mai n pergi cm2
tp boleh ka aku kejar lagi pmpuan ni?
boleh aku ligan dia
?
aku nk tau dia suka o x?yang 2 ja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...