Followers

Powered By Blogger

Wednesday, March 2, 2011

apa student akan wat lau dekat2 final!!!!

bagi aku la kan..
seorang student yang x komited sangat..
yang tak berapa nk cerdik ni..
semestinya jarangla nk study kan
jarang la sangat nk tgk buku2 ni..
aku ni smmgnya malaas lagi membebankan..huhuhu

so lau ada aku da test.quizz takpon final
benda2 ni aku akan wat...xtau la ampa camna..
1.aku akan tdo shari sebelom hari exam puas2 pas2 biar org kata tdo x igat dunia cm2.
2.selepas aku bgn aku akan kuar g mkn. lepak2 biar puas2.
biar lepak ngn kawan2 pas2 suka ria..biar gelak n kosongkan semua lam pala otak..
3.lau boleh aku p men snooker dlu ka.xpon ikot ja la dpa 2.lau aku x men snooker aku suka
g jalan2... p tgk bundle ka.p tgk wayang ka..biar abis masa aku dlu..
4.klu jam dah pukul 12 , 1 pagi cm2...bru la aku balik umah n cari buku..
study la mana yang patut....

cm2 la teknik pembelajaran cewiceksan......
kalau subjek 2 agak susah sikit..
aku wat la toyol......hehehehehhehe

selamat meniru skill aku..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...